Advertorial beeld + tekst - €1.500,-


Afbeelding - Logo - adverteerder

 

LOGO

 Met een link naar de website 

Maak inzichten waardevoller    

 

  • Inspireer uw doelgroep met tekst én beeld
  • Relevant verkeer naar uw website

 

Specificaties:

- Titel (maximaal 7 woorden)

- Ondertitel (maximaal 7 woorden)

- Afbeelding (1600 px ras en 900 px hoog, 72 DPI).

- Link naar eigen website

- Aantal woorden onder-tekst: maximaal 350 woorden. Hoe minder hoe effectiever.

 

Werkgevers vinden gezondheid en inzetbaarheid belangrijke thema’s. Maar vaak weten ze niet hoe ze er invulling aan moeten geven. Soms is er geen budget voor, maar gebrek aan inzicht is toch wel het grootste probleem. Dit blijkt uit het onderzoek naar gezondheid op de werkvloer. 

 

Jaarlijks bezoeken mijn collega’s en ik honderden bedrijven. We praten over het voorkomen van verzuim en uitval en bespreken de mogelijkheden om de gezondheid en inzetbaarheid van medewerkers te verbeteren. Werkgevers vinden het stuk voor stuk belangrijke thema’s, maar weten meestal niet hoe ze er invulling aan moeten geven. Soms hebben ze er geen budget voor (over), maar gebrek aan inzicht is toch wel het grootste probleem.

 

Een schat aan data

Bij CZ waren we benieuwd of deze perceptie ook echt klopte. Daarom hebben we onderzoeksbureau Gfk gevraagd onderzoek te doen naar gezondheid op de werkvloer.

De uitkomsten zijn boeiend. Werkgevers vinden het bijvoorbeeld lastig om inzicht te verwerven in de gezondheidsrisico’s op het werk. Als je doorvraagt blijken veel data al voorhanden te zijn. De resultaten van tevredenheidsonderzoeken of preventief medische onderzoeken kunnen tot prachtige inzichten leiden. Helaas wordt er nog weinig mee gedaan. Ook de kennis van externe partijen blijft vaak onbenut.

Mediakit advertorial

4/6
Loading ...